• iDeal logo
  • Betalen met Bancontact
  • Pinnen

Winkelwagen

Geen artikelen in winkelwagen.

Inspiratiebrief

Wij houden van kunst waar je blij van wordt en delen graag met u wat een lach op ons gezicht tovert. Beeldende kunst, maar ook design, films en fotografie. En natuur, daar worden we ook altijd blij van. Ook krijgt u een kijkje achter de schermen van ons atelier, waar we in eigen gieterij werken aan onze bronzen beelden.
Aanmelden

Bestellen en betalen van een bronzen pootportret

 Hoe bestelt u een pootportret?

  1. U kijkt welke maat uw hond heeft.
  2. U maakt een keuze voor pootportret of pootafdruk
  3. U kiest maat S/M,  maat L/XL of maat XXL.
  4. U vult in wel/niet een standaard voetje of een pen aan het pootportret.
  5. U vult in of het afleveradres in Nederland is of in Duitsland of België.
  6. U kiest wel/niet voor patineren in de kleur blauw-groen.
  7. U kiest wel/niet voor een sokkel in de bijpassende maat.
  8. U ontvangt een bevestigingsmail met uw bestelling.
  9. U betaalt vooraf.

U KUNT VOORLOPIG GEEN POOTPORTRET OF POOTAFDRUK IN BRONS MEER BESTELLEN: 

Wilt u op de hoogte blijven? Neem een abonnement op onze NIEUWSBRIEF

 

poot opmeten  Pootafdruk  Pootportret  met voetje  groen gepatineerd  sokkel bestellen

 

Het lukt niet om mijn bestelling af te ronden

Mogelijk accepteert uw browser geen cookies. Uw bestelling verloopt via een beveiligd kanaal en daardoor kan deze niet verwerkt worden. U kunt onderaan de pagina alsnog kiezen voor "cookies accepteren".

Lukt het nog niet? Stuur ons daar dan svp een bericht van via: info@mooibrons.nl Zo kunnen we onze website blijven optimaliseren.

Op welke wijze kan ik betalen?

U kunt bij Pootportret op 3 manieren betalen. Online met iDeal of vooruit betalen. Op zaterdag (tussen 13 en 17 uur) kunt u ook met uw hond naar het atelier komen, een afdruk door ons laten maken en vooruit betalen (contant of pinnen).

Waarom staat er een andere naam bij `begunstigde` als ik met iDeal betaal?

Als u met iDeal betaalt staat er bij Naam Begunstigde niet `Pootportret` maar `Mollie BV`. Dit komt omdat Mollie BV de schakel is tussen iDeal en Pootportret.

Wat vul ik in bij `begunstigde` als ik vooruit betaal?

Als u betaalt vult u in als begunstigde: ‘Atelier Wiedijk & Derks’. Dit is omdat Pootportret een onderdeel is van Atelier Wiedijk & Derks. Vergeet hierbij niet uw ordernummer te vermelden.

Hoeveel verzendkosten betaal ik?

Wanneer u de bestelling plaatst, betaalt u  € 9,00 voor het aangetekend versturen van uw pootportret of pootafdruk in brons.

Ik woon niet in Nederland.

Dan liggen de verzendkosten helaas hoger en betaalt u 7 euro extra. Bestelt u alleen een afdrukpakket dan betaalt u hiervoor  € 4,50 extra. Bij uw bestelling vult u in of in in Nederland woont of in België of Duitsland.

U kunt vanuit het buitenland niet per iDEAL betalen. Bij vooraf betalen heeft u de volgende gegevens nodig: de IBANcode is NL43INGB0000605981, BIC van de bank: INGBNL2A, ten name van Atelier Wiedijk & Derks, Sprokkelveld 10-A, Milsbeek, Nederland, onder vermelding van Pootportret + uw ordernummer.

Ik heb verzendkosten betaald, maar ik wil mijn pootportret graag ophalen.

Dat kan. Laat per mail weten dat u uw bestelling op wilt halen. Zodra uw pootportret klaar staat, sturen wij een bericht per e-mail. Bij het ophalen krijgt u de verzendkosten terug.

Wanneer kan ik mijn bestelling ophalen?

Elke zaterdag tussen 11 en 17 uur.

Ik heb een afdrukpakket ontvangen, maar het is niet meer mogelijk om een pootafdruk te maken.

Is het door omstandigheden niet (meer) mogelijk om een pootafdruk te maken, dan ontvangt u uw geld minus de kosten voor het afdrukpakket (14 euro) retour.

Het lukt niet om een goede pootafdruk te maken.

Lees nog eens rustig de handleiding door en vraag iemand om te helpen. U kunt het meerdere keren opnieuw proberen. Lukt het nog niet, neem dan contact met ons op via de mail of de telefoon.

Hoe snel ontvang ik mijn afdrukpakket?

Zodra wij uw betaling binnen hebben versturen wij het afdrukpakket. Wanneer u vóór 11 uur bestelt en betaalt via iDeal kunnen wij het afdrukpakket vaak nog dezelfde dag versturen. Bij `Opmerkingen` kunt u aangeven dat u het pakket met spoed wilt ontvangen, of u kunt ons bellen.

Wat doe ik als ik de verkeerde maat heb besteld?

Neem dan contact met ons op. Had u een grotere maat nodig dan krijgt u een ander afdrukpakket toegezonden.  Heeft u maat L/XL besteld en blijkt de afdruk veel kleiner, dan wordt dat automatisch verrekend.

Hoe lang duurt het voor het pootportret van mijn hond klaar is?

Wij beginnen zodra we de afdruk in klei retour hebben en de betaling is ontvangen. Na 4 tot 5 weken is uw pootportret klaar en ontvangt u een e-mail bericht dat het verzonden gaat worden.